-
Te gast bij Radio 1 Belgiƫ: einde van de shutdown
-
Te gast bij Met het Oog Op Morgen
-
Mislukte Radio 1 uitzending – hier het vervolg
Update: hier het afgekapte interview: radio1.mp3. Ik was zojuist via een telefoonverbinding te gast bij Radio 1 om te praten over wat voor type persoon Obama nu is, hoe hij denkt en handelt in situaties als nu met de shutdown. Al vrij snel werd de verbinding onbedoeld verbroken, wat einde item betekende. Ik was echter…
-
Te gast bij Radio 6 over Obamacare en de shutdown
-
Te gast bij Radio Rijnmond over de shutdown en Obamacare
